Kodėl jūsų darbuotojai dirba viršvalandžius?
2022 m. balandžio 19 d. 11:19,
Komentarų nėra
Pripažinkime: žodis „mokymas“ retai sukelia daug džiaugsmo biure. Žmonės mokymą dažniausiai sieja su mokykla, ir tik nedaugelis žmonių tikrai nori ten sugrįžti arba skirti tam laiko. Tačiau faktas lieka faktu, mokymas yra vienas efektyviausių būdų padėti darbuotojams geriau dirbti dabartinį darbą, o ir pats mokymas jau senai nebėra toks, kokį mes prisimename iš mokyklos laikų.Kodėl manau, kad kalbų mokėjimas padidins darbuotojų efektyvumą?
Štai keli pavyzdžiai, kuriais dalinosi mūsų mokiniai:
- Rašau vieną el. laišką 1 valandą ir pastoviai pergyvenu dėl padarytų klaidų. Tenka užsilaikyti ir po darbo, nes nespėju atlikti visų darbų.
- Naudoju GoogleTranslate bet nesuprantu, ką iš tikrųjų parašiau. Direktorius peržiūrėjo išsiųstus laiškus ir pasakė, kad mano kalbos lygis yra visiškai netinkamas šioms pareigoms.
- Vietoj to, kad padaryčiau vieną skambutį ir išspręsčiau klausimą akimirksniu, rašau el.laiškus, nes bijau, kad nesuprasiu ką pasakė žmogus telefoninio pokalbio metu.
- Samdau vertėjus, nes bijau pasirodyti nepakankamai kompetentingu derybų su užsienio partneriais metu.
- Dalyvauju konferencijose, bet nieko nesuprantu. Galiausiai tiesiog švaistau laiką, bet bijau pasakyti direktoriui, kad B1 anglų kalbos žinių lygio man neužtenka.
Kartais, šioms problemoms išspręsti užtenka vos 3 mėnesių kursų, po kurių darbuotojai jaučia didesnį pasitikėjimą savo kalbos žiniomis ir pakelia savo kompetencijas iki tinkamo lygio. Tačiau kiekviena situacija yra ypatinga ir jos sprendimas reikalauja daugiau arba mažiau laiko. Visada rekomenduojame pradžioje įvertinti, kokia iš tikrųjų yra situacija ir kokio tikslo norima pasiekti.